luni, 7 septembrie 2015

,,Fa ce iti place si nu vei munci nicio zi!”

Posibil ca, de cand te stii, sa fi avut o pasiune pentru beauty...
Posibil ca, toti ceilalti sa iti fi spus deja ca acesta e doar un vis, e doar o etapa, nu e un lucru serios din care ,,sa poti trai”...
Posibil ca tu sa fi inceput deja sa te instruiesti si chiar sa ai rezultate intr-un domeniu ,,din care poti trai”
Dar sigur, ceea ce a fost pasiune a ramas si unul dintre gandurile care revin mereu si mereu este...,,intr-o zi voi face ceva si pentru visul meu/pasiunea mea”...

Daca asa este atunci chiar nu mai trebuie sa astepti!
Poti incepe chiar de astazi... Poate nu vei face lucruri semnificative deodata dar cu siguranta te vei simti bine stiind ca ,,esti pe drumul care iti place”.

Deci incepe astazi!
Cu ce poti incepe?
Incepe prin a te informa! Aduna informatii despre domeniul in care doresti sa te dezvolti!
Incearca sa-ti imaginezi... care este locul tau, rolul tau...
Neaparat uita-te la oamenii care au reusit in acel domeniu!Vezi daca iti place ceea ce ei au devenit.... vezi daca ti-ar placea sa fii unul dintre ei!
Apoi studiaza: care ar fi competentele pe care ar fi necesar sa le dezvolti?!

Deci incepe astazi cu primul pas: informeaza-te!

De unde stiu care ar fi un posibil demers? Eu insami am facut candva acesti pasi :)

Deci, curaj! Fa primul pas! Informeaza-te despre domeniul in care iti regasesti pasiunea!

Pune in aplicare si spune-mi cum ti se pare!






Cu drag,
Gina